9.5.19

ALTO

平常是 one man band 的我,復活節假無啦啦有幾場活動。去 ALTO 食晏是其中一場。因為有伴,所以可以食下其他野…

坐在這裡食晏,剛好22號呢日無下雨,加上長假多人外遊這裡客人唔多〔朋友話之前係坐滿哩〕,於是咱們真係可以好 relax 好安靜好 hea 咁過了3個鐘。


包房都抵,景又靚。可以考慮丫。


臨走前上了樓上的天台睇睇。。


絕對一條友來自閉都得。好很正!



夏天來會不會好熱?


餐茶我飲薄荷茶,雖然是茶包而不是傳統的用薄荷葉泡,但用鐵壺配無限加水都是意料之外。


咦。我真係老花?upload 上來的相才睇到濛濛地。囧。


lunch 的 main course 我揀了 Benedict 。做得很好。


係。呢個窩夫都係 main course。嘩哈哈哈哈。堅好食。


再拍多張。


牛油果三文治。


其實係有扒的。


這裡的沙律吧可以用壯觀來形容。如果嗜菜如命,或需要緊遵雷神母后的叮囑,這裡的 salad 真是「要纖體」但又「想食得好味」的人的天堂。哈哈哈。


都有青口啦,有蝦同小龍蝦。不過我就只吃了青口。好鮮味。


一盤盤都是沙律。係不同配搭不同醬料的沙律!


都有凍火腿兩款。


因為呢日還有幾個有事來不到,但後來睇相表示好正好想食,所以我們會擇日再來。

呵呵呵。

沒有留言: