13.5.19

羊呀羊群呀!

〔汗〕因為無電腦,D相只靠手機執,所以,囤積了過千相片未搞。上年的台北行和尼泊爾,和這文上傳當下身處的世外桃源,都唔知幾時可以好好清一下相。

也許,真係要拎幾千出來買返部 laptop。因為,用手機執相,對眼真的很累很累。

話說回來,這是年初二在錦田郊野公園〔正確位置就不說喇〕遇到的牧羊人和其羊群。一直都知有人放羊,但勢估唔到呢日因為遵師父命令去挖泥,咁就畀我去到羊的地方和羊群正面邂逅。哈哈哈。

真係好正面咖,你睇,我被羊群圍呀。


放羊是兩兄弟。弟放三隻羊。兄就管一群,分工分工。




有皮膚問題的羊及準備生產的羊都有件衫著住。








我被羊哄緊。呵呵呵。



牧羊人問我一個人蹲在山邊幹什麼…嘩!呢個問題突然變得「真係好難答」。哈哈哈。




好開心呀。。

多謝神明,多謝師父。唔係佢叫要做,我都未扚起心肝去一下郊外,也不會這樣就和羊群巧遇在同一條路上,一起趕路。哈哈。

沒有留言: