3.10.17

Yerba santa.北美聖草

其實唔係呢期先知道北美聖草呢樣好野,只係一直未有機會去聞下味道。那天想去 Machuland 買爐,知道有北美聖草,店員好雀躍咁燃起一小片畀我聞,咁聞過又真係好索,係我喜歡的味道,所以一併買下。

離開店紅廣華街兜過去黑有街找點甜品吃,就在郵局遠遠望到街角有個多年不見的靚仔同事,大家即訂笑笑口寒暄啦。因為佢住在附近,咪問我來旺角做咩囉,咁我又口快快加蠱蠱惑惑咁話「來旺角買草啦~」,嚇到佢登時眉和身都彈了一下。哈哈。我又的確唔似。

呢紮草尚未點,室陋,不必成紮燒,可以拆開來分好多次燃點,不過屋企唔係得我一個住,所以未處理。

而且,因惰性而 hea 在屋企一角待處理的工作真的不少。希望一樣樣清下啦。


上得店梗係唔止買一樣兩樣好東西啦。下回繼續分享。

沒有留言: