10.10.17

被溝記。

那天經過,見到櫥窗的各式香爐於是停下來望下啦,旋即有頭黃貓從店裡衝出來熱情地纏腳旁住。哈哈,因為想睇香爐,於是入店選購,而貓也亦步亦趨,跟在我腳邊。哈哈。呢條仔真係好熱情,好啦,我心動,我受溝喇。


老闆夫婦好開心咁分享貓的事,加上我唔捨得咁快跟貓分別〔全程在我旁邊〕,所以都跟他們聊下貓事。這貓叫「黃經理」,仔來。哈哈,我說曾見過隔壁海味店的貓過來搵佢,店主話係呀,佢地好 friend 咖,會過店見面一齊玩,不過玩得太忘形你追我逐跳上跳落不免會 kick 跌貨物。聽著都覺得好好笑。


好開心,我可以抱到佢,佢完全唔抗拒亦無喵喵叫以示不滿。蛋蛋走左後,我無抱過貓,也沒有幫貓R過頭喇。呢日我可以一展身手,好開心。


講緊貓的糗事,佢聽到後擺出一副臭臭樣…


呢張我放在面書,朋友話呢張側面唔似係佢溝我喎,我話,佢情人多,唔方便入鏡。哈哈哈。


招呼完,扭緊老闆娘開罐罐。哈哈。

下次再見~

沒有留言: