1.10.17

17年9月·買書10本

九月係開學月,唔知被咩事召喚起心靈的渴望喇,連我都好熱烈地買書買書買書。十本呀呢個月!黐線!

《新譯黃庭經.陰符經》,係道家煉內丹長壽登天之法。誠如我在面書話齋,煉丹的事,我就來識條鐵喇。哈哈哈。


《新譯東京夢華錄》,係青老師八月推介的好讀物。類清明上河圖或的文字版。不知怎的,每次望到書名,總想起廣仲翻唱那首「繁華攏是夢」。


人生必讀的一本書《會飲篇》。終於買返本書。尋找人生失落的1/2。

呢個系列係同企鵝出版社 crossover 啦。你見到左下角的企鵝仔嗎?


《文明與缺憾》佛洛伊德…


係。《黃金之花的秘密》又關內丹同道家的事,不過呢本係榮格寫的。水晶友介紹。因為太意外,所以都買返本睇睇咩料。


《罪與罰》。人生夠秤去睇這本書未呢?


《我說參同契》係一套三本。在網上睇過目錄,即決定買。


《一個德國人的故事》。有留意這個blog的朋友就知我係無間斷咁睇二戰有關的書。這是新入的一本。好幾本都想買,不過,納粹黨或二戰的,都係一本睇完才再買一本好點。


如果年尾睇哂以上呢堆書,真係頂畀個叻自己囉。哈哈哈。

沒有留言: