29.10.17

紅剛玉.Red Corundum

那天在店問有無平價紅寶啊。店主話有,於是上閣樓拎了一堆紅寶下來畀我揀。這隻石紋較多,所以才咁平價。哈哈,我揀了一串,兩邊不平均地不同,於是索性買了整串穿做兩條手鏈算喇。

在白燈光管照射下,紅寶仔是這個顏色,色水較深。但紋理非常精彩。我就是因為這紋理而愛上這串啊。


在日光下都係SONY手機拍,紅寶仔呈現是胭脂色。不過以我現在打緊文時望住,似上邊色多點。哈哈,算啦,不同手機拍出來都呈現不同色彩,偏差是少不免喇。

上邊一條有兩粒好深色,係呀,在白光燈下,這兩粒係深紅色,真的很美。


即係咁。。因為呢張相我放到 whatsapp groups,我的朋友們都雙眼發光喇。


終於儲到紅寶仔喇,YEAH ~ 

沒有留言: