1.10.17

Black Azeztulite

呢條鏈背後有一個好好笑的故事。

話說我在 ebay 搜尋 azeztuilte 時發現有 black azeztuilte,不過D色係實色。咁哩,我又姣騰騰咁問一下老闆會唔會入貨,好靚好靚啦。老闆睇完張圖,直說「唔會,都唔靚」之類的話打沉了我。咁我都係留住D錢暖住袋先。總有機會遇上。後來,某日有個水晶友J去了店尋寶後在 whatsapp group 爆左無啦啦搵到條黑高頻。咁我咪應機話「老闆之前話唔入貨」…哈哈,期時老闆也應機話水晶J爆響口,無驚喜啦。

點會無驚喜,那段時間忍著無問老闆要相,後來去店上堂順帶贖返我的寶物,老闆一拎這條出來我已「咦!」,佢入了條淡灰透明的 black azeztuilte,不是實色那隻!我堅喜歡淡灰色的石咖,在日光下,靚到好夢幻添呀!

老闆話佢入了兩條貨咋。呵呵呵 ~



看,我真係很認真的拍照。


心心眼心心眼。

沒有留言: