10.10.17

異像水晶

呢件水晶其實都買了一段時間,因為店主知我喜歡古怪的水晶,於是傳圖片問我有無興趣,我有,不過一時間想不到有咩用。於是又拿著圖問阿文兄台,竟然佢同佢老師都有興趣喎,咁就叫店主唔好打窿就咁賣畀我。文兄台話有實物時借去做教學喎。

暫時影住一邊先。其實好難影得好啊。嘿嘿嘿!呢邊唔夠清。

文兄台話,呢件白晶裡的是黑碧璽朋友留言話我記錯啦,之後更正返我:係石榴石才對,內含物石榴石四角三八面體原石形狀〕,在形成的時候被白晶包著〔朋友補充:由於生長環境並不相同,因此推斷先有石榴石群,後來地質變動移位,或形成環境改變,位置變成石英結晶條件,石英結晶而被動地包著了它們。兩者生長先後可以相差很多年〕,所以有此模樣。


遲D再放相丫。

1 則留言:

文明 說...

妳記錯了,不是說碧璽。
妳再諗吓~