30.10.17

學整手工香

早前去學整手工香。哈哈,其實係農曆六月時講咖喇,因為踏入七月盡量唔去太多夜街,所以過了七月十五至去上堂。這個是小班教學,得我和E兩個咋。在上堂前揀定兩款香,然後店主撈定兩包〔如下圖〕。我揀了「五木香」和「藏玫」。「五木」有邊五隻木我已失哂憶唔記得啦。「藏玫」就係藏香加玫瑰。

堂哩,其實只係教整香的方法,技巧和注意的地方,然後嘗試捏出香的形狀,珮香或塔香。兩包配好的香粉係帶走返歸自己做咖。點解,因為有一個步驟在堂上係唔夠時間做囉。至好笑係,上完堂又去睇水晶,結果搞到唔記得拎這兩包香粉走。要擇日再到店取,哈哈哈哈哈。


做香開粉,用水,或豪DD用純露。於是我去買了瓶玫瑰純露。真係落足料呀!



唔講以為我整緊朱古力。哈哈。下個步驟就係努力搓到佢粘成一團。


真係好似整餅咁咖,粉團要放室溫兩個鐘畀佢互相揮發。咁D成品至會香更多。


兩個鐘後,就可以捏香喇。


事先見另一位朋友仔在 whatsapp group 度上傳過其功課,把香捏得歪歪斜斜的,聽店主應機講,捏塔香的難度係高過餅仔。雖然點餅仔可以香多幾個鐘,但我都好想試塔香,好啦,就挑戰塔香啦。


掌握到方法,那團粉就捏出37粒塔香,加一粒餅仔。如何?似模似樣吧!哈哈哈。其實捏到手抽筋。哈哈哈。


幸運係這幾天涼又乾,放了兩天都沒發霉。風乾透之後,就把香入樽封佢一個月以上,就可用。不過那天到店上另一個堂,店主話我的香「躉大」,點的時候未必燒得到,咁呀…回去就拎出一粒試試先。


初點的時候燒得唔好,之後就順,可以點到底,燒哂。正。

店主有醒我方法,下回再整塔香,會整細D個躉啦。

沒有留言: