15.6.09

低智能人學用智能身分證

話說旅行回程那天,「立志」要在兩年來減磅瘦身,為的是執個靚樣去拍身分證照片。是的,A和C告訴我兩年後大家又要排隊選新的身分證。人老珠黃是一件事,要執靚個樣先去拍證件相又係另一件事,人要皮,又要面,可以的話,梗係有咁靚執咁靚先拍照啦。
亦因為A和C知道我從未使用過「e道」,於是帶著笑半挾持地教我用「e道」入境,一邊嚷著沒理由這麼方便港人的過關設備也避而不用,另一方面要我在換新證前善用自己的智能身分證。。哈哈哈。好大鄉里呀我。
聽說身分證可用來借書,不知有沒有件咁樹?有什麼手續呢又?咁本來張圖書證又點處置呀?

2 則留言:

shizugi 說...

可以登記左用身份證借書,同時繼續保留圖書證,好似... ...兩張證的借書額係分開添丫。

說...

噢。原來咁呀。
我下次去圖書館搞搞先。