21.5.08

肉照數幀


沒心思寫什麼,不如放幾幀肥仔蛋的「肉照」上來吧。
手牽手,是無言的承諾。

富豪們雖然有些身家以百億幾十億計,可是捐一億半億賑災,相對還是少得令人難過。有商機的就擲幾億出來,沒商機的就。。人命攸關,可不可以闊綽點,慷慨解囊幫手解國難呀?
現在不是 challenge 佢,而是 query 呢件事。。
我沒法不去想他們平時口口聲聲的愛國是基於什麼。。。
這是我近日心想著的事。。
當然,我希望他們暗地裡其實為國家付出更多。。

2 則留言:

匿名 說...

同意啊!
好似最近不斷收到朋友msn說係nickname 前加彩虹, msn 就會每一個account捐$0.2救災. 初時都有參與既衝動, 但係再諗深一層, 其他鋪頭就話義賣,但msn 係名前加個彩虹, msn本身並冇係technical上額外付出. 而且, msn 咁大間公司, 如果真係冇人響應, 係咪真係$0.2都唔捐? 呢樣野我好懷疑msn係想攞卓頭定有心救災囉...

我覺得咁好似好冇意思...

匿名 說...

有條件的付出的確令人更難過。同樣我也十分抗拒某些店以賣出貨品的__%捐去四川。怎麼要這樣?

昨天再看早幾日的報導,廣州那位四肢不健全的人把身上的三四十塊捐出,我就更感傷。