23.12.18

Nepal Airlines

2002 講到 2018 ,終於動身去尼泊爾喇。哈哈哈哈哈哈哈。

有咩機去加德滿都呢?



懶轉機嘅我,當然坐直航啦。皇家尼泊爾航空一星期只有三班機去加德滿都,加上歲末,所以這程機擠滿都係趕回家嘅藏民。勁多行李寄倉外,他們也互相問候,非常熱鬧,幾個櫃位前都擠滿寒暄問好的人。我早兩粒半已抵機場,都要排大半小時至埋到櫃位拎機票。

入禁區又排三輪。人山人海。第一輪排自助拍 passport  過,但 failed 。唔想阻住後面又試了兩次都唔得,就碌到後面再排。 結果原來拆 passport case 。搞到冒汗。那張相拍到我勁樣衰添囉。


咪講笑,幾個男機組人員都好好樣。哈哈。


我在機上睇咗 Black Panther 和 Snoopy ,唔係順住睇,係忽前忽後咁,催淚戲唔睇,於是後來索性開燈睇書算。五小時機程就咁樣到達加德滿都了。


因為路況唔係幾好,即使係 Thamel 地面都好似走山路咁,入黑完全係靠兩邊的店睇照路。我日頭行都要好小心,入黑真係提哂心哩。咁,食完晚餐,都係早點點回酒店算喇。

待續。

沒有留言: