3.12.18

《張天師傳奇.下》

因為書實在不值得浪費時間看下去,所以都係揭過下算。


為啥看不下去?

千金散盡還復來…唐朝李白的《將進酒》詩句竟亂入東漢末年的日常生活,真係匪夷所思。

再者,書中的十七歲周姓刺客,竟是周瑜。嘩哈哈哈,上一本出現的曹操、劉備等等是個幾歲稚子,周瑜已是少俠。會唔會太偏離正史呀?

我已唔敢再揭書找孫權會會是怎樣的出場。沒意思啦。


法相肥胖笑盈盈還打出大肚腩身旁有布袋的那位「彌勒佛」,據史料得知,是梁朝時期的和尚,中國人把真的彌勒佛和佛祖說的彌勒佛添為一談了。

反正都是混,於是,講東漢的書,加句「笑得如彌勒佛似的」都是混。


我有揭到最後,好似講到諸葛亮都係師承張道陵,而故事中,他又多手介入干擾曹氏的祖墳改變曹家運氣。

最好笑,除了孫氏一家早覓得龍脈,故事中劉家及曹家埋葬祖上的風水寶地都係張道陵搵的。加埋諸葛亮,周瑜等等,即係他一手整出三國鼎立局面出來。

作為主角,後半似乎無咩出場機會,不過仲有件好煩的女角像金魚屎一樣黏住。好煩。

講起上來,以前D人係點樣叫人呢?好似小龍女,點解幾十歲仲被楊過叫做「龍兒」。而郭靖黃蓉仲要命,仔女都大哂啦,還「靖哥哥」,「蓉兒」咁嗌,真係諗起都打個冷震。

嘿。

沒有留言: