31.12.18

悄悄話2018

Loop 舊相簿見到呢張,閃閃發光係用 Picasa 的效果啦。攝於東龍島。那些年,我很快樂。由心的快樂,輕盈。

有人話,撐到幾年的朋友就會係一世朋友,同行的朋友識了幾年,而最後一次見係20149月前。而那次都係似應酬式的見面。價值觀不同不是問題,重點係出現無法磨合的衝突。

咁又過了好幾年。

一世。睇自己點睇。

剎那都是永恆。因為「這剎那」不會再出現。


2018,感恩又識了一班新朋友。定期聚會,大家都有共同題目。框住自己的圈要自己拆,社交圈子要自己擴。哈哈哈。總之多謝一班會記起我也會撐我的朋友。

2019,多多指教。

唔係 employee goal 要年年 set  住自己點做點做,自己隨緣地向前行啦就成了。想讀就讀,想旅行就去旅行,想笑想誇就做,率性做自己吧。反正我就是如此。

2019,世界整體環境情況比 2018 年差,期望我不會過得衫濕汗透啦。

寫於1218日。

〔哈哈,明唔明,所有野都係整定啦!〕

沒有留言: