14.12.18

當代藝術典藏展2018

早前去 Sogo 逛街〔因為我有幾百元 cash coupons 〕。入到去見到海報話16樓有草間彌生作品睇,嘩…梗係咩都唔理,第一時間上16樓先。

睇心頭好的樂趣,點都會大過亂買野啦。

原來除了草間彌生,還有奈良美智,曾梵志,高野綾 Aya Takano ,村上龍,千住博,國司華子等等畫家作品…


當眼位呢幅綠色南瓜真係好正,閃閃發亮!


南瓜真係百看不厭哩。




















畫和地板,構成一道幻覺。


展場中我最後的一幅,是千住博 Hiroshi Senju Waterfall 。超美。整幅畫都在閃閃發光〔我是貓?為何偏愛閃閃亮的東西?〕,彷彿還聽到緩緩的水聲。好似仙境咁。10萬鬆D有交易,唔知最後有無買家帶走它?


國司華子 Hanako Kunichi 的貓,好靚呀!好有神的貓眼!


呢張相故意把自己攝入鏡,哈哈,因為奈良美智先生筆下的女孩,都是一副睥睨世界的表情,加上起角的短髮,永遠的圓臉和朝天的鼻孔,重有無可奈右著成跌膊的斜膊,真係堅似我啦。


點都好,呢日好開心啊!

沒有留言: