6.12.18

KOSE

屋企支眉筆完全用哂,要補貨,Visee 係首選,於是到了 Kose 的櫃位買。因為係專櫃,於是又買多樣野…哈哈哈。

見到碎粉都心動,反正家中那盒用了年多也快將用完。BA 介紹呢隻雪肌精的碎粉,用了草本,加上比以往用的碎粉更滑更幼更又似粉。雖然係毛然色,但上面唔覺有色〔有粉底〕,不過就真係好cover 到毛孔。3百元左右。推介。


有次買淺色那色,劃上去好似無劃咁,都係買返 BR 30 正常D,無眉,連個樣都可惡好多。話說有日未瞓醒又出左門口,返到公司照住塊鏡總覺得怪模怪樣怪怪地,本身樣殘未至於病懨懨丫,望了幾勻才發現無畫堂眉,嘩哈哈哈哈。幸好,我公司都有化妝品長擺在檯面,唔係就真係好 頭喇。


BA 問我有些什麼 sample 想試。哈哈,來緊會出埠,於是跟她說「想試面霜之類」。呵呵,於是她畀了呢條 line 共八包我呀。一包用兩至三日,咁,整個旅程看來不用額外再買 travel set 喇。正。



官方:

Sekkisei MYV

Visee

Infinity

沒有留言: