13.12.18

宜家蕩失路

我係好怕入宜家,隔兩年至三年才入一次。因為路窄人多兼被規範了路線,我至憎呢種硬要人行哂全部區域的銷售方式。呢日想入去買張櫈,去了就近荃灣那間,因為第一次來加上場內無咩指示,結果我每層樓都來回又來回咁搵電梯上落,而且,如順人潮行慢D都阻住後面,逆行就更大鑊,總之那年宵市場一樣的場面令我好累很困擾。

櫈無買啦。人太多喇。想試的心情無哂。

又唔想節磨一輪無野帶走,於是買了兩樣用品。

Bath Lily 我有用開,見唔係大陸做,所以執一盒。


pack 蠟燭,用來點香薰爐咖。家中用剩一個。


櫈嘛。。還是去D舊家具店補買張十大武器之首算喇〔家中坐緊的正是,用了十多年,嚴重生鏽了〕。

或好好考慮買張 Emeco Navy Chair 。

諗諗。

沒有留言: