6.12.18

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

因為上集有睇〔嫌悶又老土〕,所以繼續睇五部曲的第二部 《Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald》 ,因為有新人加入嘛。

呵呵,呢集對口味好多,夠哂暗黑。而且怪獸們的設定也比上一集精彩。不過男主角就變了大配角,既被怪獸搶鏡,也被下圖的一對疑似 hehe 搶鏡,更被 Credence Barebone 搶走焦點。如何力挽狂瀾?



好啦,期待下一集。


上古神獸騶吾的出場,真係好正。正係正在近年大陸來來去去都係畫自作妖怪或是《西遊記》《白蛇傳》那些,仲未有人搞新意度得出新故事去用《山海經》《白澤圖》內的上古神獸。

唔知遲D會不會出現埃及新獸呢?


Official Web : 

https://www.fantasticbeasts.net/

沒有留言: