10.11.18

Pilot V7 Hi-Techpoint Pen

誠如早前在公司一堆文具盒度搵到支陳年黑色的V7試寫後發現好好用,於是去書店補返支用啦,不過走了幾間大店小店都唔見,唔通我手碘那支係絕版貨?上網找,不論日本香港的官網都見有,於是唔忿氣又去望,凡經過書店都去望。

中南都唔見,大眾,商務都無。

於是,有日我善用面書大神,拜託朋友們若果見到就通知聲。念念不忘的確必有迴響,有同事叫我上網訂,還談起什麼筆好。

上網訂就不喇,我說刻下如當玩緊尋寶遊戲。哈哈。

同一天,又有同事周公子話在文具店找到!嘩,還順手幫我買了兩支,之後更唔收我錢添呀。多謝多謝!


收到筆那天正好立冬,於是用筆寫返首詩回贈周公子。


紙都係新買的。加埋之筆,所以未掌握好力度。

字醜,失禮了。

沒有留言: