18.11.18

菠蘿皮手鏈班

報了名上「植物素皮圓編手鏈工作坊」,用的是市面尚未有零售材料發售的菠蘿皮做。當然,主辦單位是賣植物素皮成品的店。

因為難買,所以我報名啦。趕及在僅有的工作坊留位。哈哈。

植物素皮,是從菠蘿葉的纖維造成的產物,非常環保,既可取締真皮〔動物皮〕,也令菠蘿葉可以重生。沒有這個發現,年中全球只取菠蘿而拋棄成為垃圾的菠蘿葉,難以想像的多。

好啦,講返呢個課。


同樣係四股編,上次係扁身的,呢個係圓編。


白紙條係用來度手腕圍。每個參加者都有四條扁身皮繩。

因為五幅圖「太趣致」,所以不少參加者都睇唔明五幅圖想點。哈哈哈。當然,一開始就不順利啦。


先好好掌握理解扭條的次序和位置先。


掌握了就好快就織成一條了。不過我沒有用力收緊皮條繩,幸好如此,本身皮繩唔夠長啦。我見有男同學織到盡哂。



導師幫我們每一條加返個扣就完成了。左邊三條係主辦單位的樣本。我覺得四股結得一條金色皮繩好睇D


當日有貓有兔有鳥有狗,我偏揀熊仔公仔,係因為熊係代表財富。


嗯嗯。這個織法可以搵布條,或粗幼不同的繩做手鏈,好型的說。

謝謝,好愉快的一堂。

沒有留言: