3.11.18

宗像屋

去石硤尾上 workshop,早D出去SSP行下食下,特在營盤街落車走過去青山道那邊找食。經過宗像屋見無人龍,恨了多年,於是開門睇下有無位。呵呵呵。

我揀了松.宗像丼。即使在網上見過又見過不動如山的海鮮丼,可是真正放在我面前將可食到,還是感到好瘋狂。

一丼三食,就在我準備間,左邊女士伸手幫佢左邊的食客取我面前的卡紙時,其針衫袖勾住了我碟上一片紫菜,唔知道袖口黐了紫菜的女士還把紫菜壓到衫上,噢,片紫菜就此報銷了。女士有說她的丼未食,叫我可拎返佢碟上一片紫菜…即使係正常會講的話,可是此舉會唔會太古怪呢?我當然無拎啦,感覺好鬼小學雞。


呢個正。好滿足。





沒有留言: