21.11.18

Bohemian Rhapsody

明明我係有聽 Queen 的歌,FB 年來也一直有 follow Freddie MercuryPage。而我有段時間在家一開 laptopblog 都係狂 loopQueen 的歌振奮自己情緒,手機也有其 Greatest Hits。不過,電影真係幾經考慮至去睇。因為不少聽皇后的一代,話電影拍得唔好。

因為朋友們一個二個三個睇完都推介話正,所以趁落畫前扚起心肝撲飛。估唔到,呢一日,全院滿座。只係,無我朋友在港島九龍戲院睇那情況,他們說有觀眾跟住唱歌。哈哈。

因為知道 Freddie Mercury 的事,看電影時,係心痛。

電影裡面有一句說話好正。在記者會度 Freddie Mercury 被問是樂隊的靈魂人物,他更正,他只是主音。

這樣的氣魄,有多少人做到?在生活中,稍為被聚焦就當正自己係天才不可一世的人大把。即使一間小小的公司,都有人覺得只有自己的決策、行動、想法咁能拯救到好多同事。


電影開始無耐已經忍唔住流馬尿。頂,真係好翳。

無論是什麼人,真係要戴眼識人,唔好為逃避寂寞的感覺而驅使自己靠向心術不正的人。

是一個警世的故事。

沒有留言: