17.6.18

Sealy Mattress

一直都係用乳膠床褥,不過耗損得好快,尤其雞翼位,腰同股的幾個位置。瞓多兩個鐘,真係起床都有腰酸骨痛。聽過不少朋友都讚 Sealy 正,朋友也叫我好好對待自己,睡眠質素好重要咖。於是孤九寒的我拖了四五年,終扚起心肝去百貨公司試床褥啦。結果以五五折特價六千銀入了張床褥。哈哈哈。

最勁係,明明跟兩個長輩同住,可以我可以偷運了整張床褥回去使用都仲未知。

話說,那天係星期六,長輩慣性一早就閃哂。出車的師傅九點半把床褥送到。因為我在店試過拎得起張床褥,所以我不用師傅幫我放在床架上喇。九點幾清走床上的枕被物件,移走舊床褥,新床褥到後急急拆袋丟到垃圾房度,而四邊包角的紙皮就收落袋之後帶去回收箱。上床褥加墊加蓆成個過程都好順好快,所以。。哈哈,勁啦。

因為床褥下邊還有張3吋厚床褥〔細佬嫌床褥太硬唔舒服唔要又無掉到結果塞左落我度〕,而我又真係頂唔住像硬板的床褥,於是這個成了床墊。

一張床墊加一張床褥,令到我坐在床邊完全腳唔到地,好高床軟枕呀而家。

2018年,真係要給自己一個 quality of life 。

尤其係想起有次故意跟常顧住個人吃喝玩樂的阿娘呻工作的辛苦,佢淡漠一句『返工係咁咖啦!』,咦,真係我睇唔透呀?

尊重自己,先要對自己好囉。


沒有留言: