27.6.18

Bobbi Brown

因為有張 SOGO coupon7月21到期,為免浪費,加上我真係有 foundation 要買,於是去了濕平!

早前和朋友飯局,她說上化妝班時負責人係推 Bobbi Brown 的粉底好用,而她用過也感覺好好,所以都推介畀我。哈哈。咁有 coupon 就試新牌子啦。

粉底都有好幾款。因為我皮膚乾,在冷氣地方出油嚴重,加上本身好多瑕疵,咁 BA 就介紹 Intensive Skin Glow Foundation @ HK$580。因為香港官方網頁無色板睇,於是去美國官網找,竟然沒有呢個,要去到澳洲官網至有。奇。



記住個號碼先。下次買唔使傻下傻下。


卸妝油係買滿指定金額送的三件貨之一。哈哈,坐低左,點會買一件貨就走。


早幾日清埋某牌子 base 時出現擦膠粒!又趕出街所以在廁所慘叫一聲都急忙卸哂D面霜再拍爽膚由頭再執。呢日去買粉底,順個便買埋個BASE。呢個係 Illuminating Face Base  明亮美肌霜 @ HK$410,美國官網都係搵唔到。




Instant Detox Hawaiian Sea Water and White Clay Mask ,送的。


送的還有 Repair Moisture Cream



第三樣買的是這個 Remedies# 93 係我揀。詳情可在英國的官網找到。


呢個原液係急救用,使用方法有別於平時用的 serum 。BA 告訴我這個係拍 toner 前搽上面的!

真係有趣。



努力要美。

沒有留言: