1.6.18

MAY18,買書5本

祈望日日都係讀〔儲?〕書天的我,呢個四月又進帳五本。

張草的《北京滅亡》。那天去書店探貓,順手買的。買書前完全唔知有16265300900在北京順天府〔北京城〕內有單「王恭廠大爆炸」。

我會把看過的書放在FB,方便自己做記錄也可和同樣喜歡看書的友儕分享。估唔到這一單疑案引了我學六十四卦的老師興趣。原來佢都係見到我個 post ,才知有呢單神秘事件。哈哈,朋友話,中史點會教丫。就係因為中史唔教,大家個腦袋就無得撞下震下。

老師係紫微斗數高手,那天課後同我講了幾句,就開始揭萬年曆,應該會起個盤?期待他的研究結果。

係喎。睇完書都無乜點寫過我對這個爆炸的想法,諗諗,再寫。


在灣仔森記見到《沙門空海之唐國鬼宴》系列,掃埋二三四部先。〔已睇哂!〕

不過,未睇第三部的我,唔明點解封面的男士畫到秦王咁。雖然二世叫胡亥,不過應該無關係吧。或者。




那天和朋友在上環聚會,趁有時間去了佛住世行下。見到呢本書,好吸引,有催眠,有松果體咁咁,馬雅等等等等…而且店長話書籍有八折喎…好吸引。雖然本書被店內長年的香薰得書頁的邊鵝黃色,不過都照買啦。


呵呵呵!月前在 Amazon UK 訂的書,配合劇集五月播出日期才發貨,預計五月尾才收到書,驚喜係在12號一個 Blue Monday 的上午,一噴完鼠尾草 block 負能量都無五分鐘,OA 就把這包裹放到我檯上。嘩哈哈哈!呵呵呵。超開心呀。

未必睇,但限量版要買要買。


正正。

沒有留言: