30.3.17

白紋石.Howlite

買到兩樣白紋石〔白松石〕。

枚介指同其他兩枚一樣,唔使HK$100。帶上手好正。不過轉贈了老豆喇。


這個不得了啦!二百幾元咋,我對這石敲完音叉,就直接拎住睡覺。感到力量源源不絕地進到身體內。其實可以放枕底,不過呢枚太大,就唔得啦。哈哈。




白松石強骨,我知道梗係入貨,大大枚添呀。當然,又說這是聚財之石,嗯,我發了達定必公告天下。

BTW,朋友係人生的重要財富之一,亦係要用心去累積。慶幸哩,近來都識到好多投緣及興趣相近的新朋友仔。希望他們識到我都感到開心舒服。

拜託店子幫我找一串白松手鏈,始終都想有條白松石方便帶住出街嘛。

沒有留言: