12.3.17

膝患

久不久膝頭又要去做 maint. 。呢次去針灸。

三位店長剛吃過。忙著清潔。


針完通電加發熱機烘住。這個時間我只好拿書捧讀消遣。醫師叫我咪再著裙,凍住膝頭老了就多病痛。想想,我十幾年前真係日日著迷你裙返工。長途車,開行冷氣吹住。不過,我隻膝又唔關係啦!鬼叫以前長期企立唔郁傷了又加上仆過跪地又唔理。久不久就發炎又歪蓋。


醫師見我睇書〔有書套包住書面〕,望了望〔醫師檯面同櫃上都有不同的書〕,我說這本書是講日本禪寺的飲食。在對面的佛哲書舍買的。醫師笑笑,都有叫我戒絕凍飲最好〔書也有寫〕。

上年初因耳鳴看醫師,佢有話我濕重咖,今次佢望完我舌頭竟沒有說這個。看來我的薑水飲得不錯。呵呵。


完了針灸,闔起書準備郁,醫生話:你繼續睇書啦,未走得啊。跟住佢話要拔火罐。嘩。係,我嘩了一聲。然後話未試過啦。


finally ,完了之後,皮膚無紅無黑無紫同附近皮膚一樣,連個印都無。醫師話「無野喎」。竟然健康正常。


膝頭舊患又怎可一次半次就醫好丫。當晚無事無痛,不過之後每次企起身一下還有「啪」聲。都係要繼續睇。

沒有留言: