28.3.17

水晶體驗班L3

上到 Level 3。呢次主要學用水晶砌陣做 healing 。


熱身先,合適的晶石介指可按手指及個人需要而佩帶。


哈哈,呢堂教了不同的陣式,強七輪,平衡七輪,治頭痛,女人周期唔舒服,捱到五癆七傷等等,導師還準備好相應的晶石,給學員來個親身感受。這一堂我揀了平衡七輪的一款感受。


就係咁。。


我劑藥。哈哈。


這晚六個人上堂,所以有六劑藥。哈哈。


攤在地蓆上「試藥」的過程大約十多廿分鐘,六個人攤在地上,又砌哂石頭,熄哂燈,又播住音樂喎,哈哈,睇相都覺當時好壯觀。激活後的水晶像上了電,感覺不一樣,肌肉跳動。其間,我真係放鬆到睡著了,還發了夢。

試完陣,導師又 show 下介紹下佢的藏品,及每種礦石的效用。


下邊呢粒係 Opal ,不過唔係澳洲品種。

我會不會跟著買?哈哈,事實係後來有買幾樣對我自身好重要的石啦。

暫時上住咁多,L4 的上堂時間跟我的心理學課撞哂期,只好暫停。L4-L7,要遲幾個月先再報喇。

沒有留言: