19.3.17

水晶體驗班-L2

上過 level 1 堂,見時間配合到,就報埋 level 2 啦。Level 2 係砌陣。於是,入到工作室就見到檯面如此賓墟場面。呵呵呵,趁等同學期間,梗係摸摸檯上的石頭啦。爽。


呢隻係新礦石,唔記得名。


呢隻都係礦石,叫K2。

我見到這枚閃靈鑽原石就雙眼發光!整枚石頭都像灑了閃粉發出像夜空的光芒。好正啊。




好正啊!見唔見到!?


怎樣砌水晶陣,次序,準備,方向,怎樣激活啟動水晶陣,時效,怎樣把能量 remote 去其他飾物度都有講。學了這個,放在公司那兩個廿年前買落的水晶陣終於可以再啟動。哈哈。


我當然沒有這樣能耐買到一檯都係水晶啦。


我的水晶陣,在 youtube 見外國人砌陣,終於親自砌一個畀自己,很開心。檯面的石頭隨便使用,有問過靈擺,不過問可放綠色時沒反應,所以個陣沒有綠色。而中間粉晶上邊的一枚係後加啦,因為整個陣給予感覺太柔太柏拉圖太精神上喇,其實係需要補充肉體的刺激〔底輪同臍輪〕喎。嘿嘿嘿。


估不到置頂的拉長石發長石發出金光,而且像有個圖案樣模…其實當時唔覺咖。


六個學生,各有所需。哈哈。


上L2有一支透石膏棒送。哈哈,跟鄰位同學M講,上堂前一天咱們才講起去買透石膏咋。哈哈。

係係,還有,導師有教用透石膏去袪除身上的負能量,淨化自己,記住了程序,不過未有空試。

已報了L3的課,再分享。

沒有留言: