26.3.17

Althaus Tea

之前講過我有這隻德國品牌的早餐茶包。呢日試茶,滑,醇,味道不錯。

在網頁見到這品牌有法國玫瑰,不過因為要在德國官網訂所以得個望字。後來,識了位在德國讀書的新朋友〔哈哈,我又識到新朋友,真係 whatsapp 吹水那種〕,經佢幫忙,我訂了幾隻黑茶加法國玫瑰,將會到港。

這位新朋友R竟然跟我有共同的「病」,哈哈,乃是我們對玫瑰係無乜抵抗能力,見到含玫瑰的物品就心動不已,哈哈哈。而且,佢又有養貓喎!所以嘛,我們就多了話題喇。


關於這品牌,真係唔好意思喇。聽R講,原來平常的百貨公司和超市係無這牌子在架上。最終佢係在那邊網購再寄畀我。滿以為尋常買到之茶,竟勞煩佢專程去百貨公司找,真唔好意思。


好啦,幾款新茶寄到時再分享。

期待。

沒有留言: