13.3.17

NARS

支 by Terry 到底,又要買粉底喇。呢次買返 NARS。不過這回買這支。

Velvet Matte Skin Tint - 呢隻出左一年左右,之前無打算買就沒留意,這是第一次在店即場試上面,好用。於是就這隻啦。


店員見我的黑眼影摺在紋位成一條線,推介我搽這個。這 Smudge Proof Eyeshadow Base 在平日唔用眼影時也可搽上眼蓋做保護,試了幾好,咁就買啦。


呢支遮毛孔筆簡直係一試就即刻話要。堅好用,效果好過那些遮毛孔膏啦。


我其實係為了這個剛出的 product :soft matte complete conceler 而去專門店逛啦。當然,又坐低又試上面,好滿意。於是就買。哈哈,其實這牌子從來是我飛佛。

記得嗎?我上月咪買了遮瑕掃,其實尚未用啦,因為都未揀到買邊隻 conceler 嘛。就在我15又16時,就收到 NARS 訊息介紹這新推出的產品。真係巧合又奇妙。

我信吸引力法則咖。


自從屯門有專門店,次次買點什麼都坐低試化個妝,真係出事喇。哈哈哈。

沒有留言: