10.2.09

那一刻劉華出現就好喇

終於有時間去髮廊執一執把頭髮。。怎料,遇上件不爽的理髮師。

理:你想點剪?
我:兩邊要長過耳,前陰要剪短,不想戳到眼。
理:你兩邊剪太短的話唔好睇喎。〔她看了我的大面分析著。這個我夠知啦!〕
我:咁你拿主意剪啦。
理:咁其實你想剪個怎樣的髮型?bob、剪碎。。
我:無所謂,只有兩邊要長過耳,前陰要剪短不及眼眉就得。
理:唔會無所謂,你點都有個髮型想剪,無理由求其無諗過想點剪個咩髮型就上來剪。。你應該諗過自己想剪咩髮型。
我:。。。〔整你個掣!我咪講了「兩邊要長過耳,前陰要剪短不及眼眉。」囉,講完又話唔好,倒頭來又問我想點剪。。仲講到係我無諗過度過就上來,錯哂咁。。髮廊價錢表上比剪髮貴的「剪髮造型」究竟係咪得個「名」實情係無呢件事咖!〕

之後,呢位阿姐一邊剪,佢一邊對我問長問短,因為剪髮前我整了頭皮護理,所以佢問我平時怎樣打理甩皮的頭顱,我咪話因為咁不常去理髮店,因為每回整完後那些洗髮用品都令頭皮問題嚴重,而且潮濕天氣都會令問題反覆,自己都覺礙眼又怎可能上理髮店。。之後佢又問我有沒有打算留長髮,我說留過了,不會喇。咁佢咪問我留長髮留到幾長,我咪答佢試過長到腰囉。。點之佢竟話我「咁又唔使留咁長!留咁長都唔好睇。。」〔都話十幾年前啦!〕

。。

然後,佢又問我有沒有電過頭髮,咁我咪答佢有囉,電到好鬈不太鬈的也試過。當佢問完我電到幾鬈之後,又突然話我「點解電到咁鬈!?」

我:我唔想咖,係意外。
理:你唔係要揀個合自己的鬈頭先電咖咩?
我:有咖。不過都話結果出來是個意外咯。
理:咁你無睇過相片揀清清楚楚先電咖咩?
我:有,但係睇款式跟實際電出來係兩回事丫嘛。

唉,我只不過剪過髮而已,點解變了一個犯人慘遭批判?而且,作為客人,我沒必把以往紀錄給她說得太詳細。奈何條粉女半解半知就「以言入罪」來把我的事變成大罪落鑊煎。我來剪髮咋,不是來被查家宅,點解講到件件事都係我錯哂!?沒有發作寸佢,皆因佢拎住把剪刀,皆因我不想無端跟人嘈交破壞了好心情,儘管我的好心情已被呢條粉女搞到連連受挫受狙擊。唉。

那一刻,如果劉華出現跟呢條友講一聲『今時今日咁既服務態度係唔得咖!』我一定即刻奉劉華為神明。可惜。。可惜。

匪夷所思,是她又好認真咁幫我諗解決頭皮多的方法,還當我係無知女人咁教我點樣用理髮用品。。〔有十多廿年頭皮兼睇過醫生塗過藥膏我又怎會不知理髮方法喎。〕雖然我一早就知,但仍禮貌地一邊聽佢好意講解一邊點頭唯唯諾諾。

講真,那間髮廊有我想試的某牌子頭皮treatment,而且環境很光很淨,我真係好喜歡咖,可惜,我真的不想再見到那位神經的女髮型師。

4 則留言:

匿名 說...

我就是有鋪癮,上髮型屋都不會想清楚自己要一個怎樣的髮型。大概只會說:唔好染太金唔好剪太短…

如果呢個髮型師遇到我,大概會發神經。

因此一向都覺得唔諗剪咩型而又比髮型師搞到一個靚頭係一件好驚喜的事。尤其我一頭又薄又幼的頭髮,真係考功力架,哈哈~

匿名 說...

咪係囉。。我們好易話為,講了底線,咪喜歡由得佢地發揮囉。
剪出一個好髮型真係會驚喜。。
我試過一次電了頭後不滿意,一個星期後去了另一間再電過。。
人一世物一世總想什麼也試一試。。而且,不搞搞新意真的唔知襯唔襯得起。。哈哈哈。

匿名 說...

係啊人一世物一世,十幾年都係同一個髮型會好悶啦~

不過你真係勇啊!一星期電兩次,好傷頭髮啊!

匿名 說...

瘋狂的事幹了一次而已。。因為我都知道電髮水好傷頭皮。。