2.2.09

150155159168169

題目其實是我這個假期見到者倫新出DVD的售價。

155:新年假期前同事跟我說者倫DVD的售價。
168:在屋企樓下影碟店的新春賀年價。
169:屋企附近商場影碟店的新春賀年價。
150:標明係香港版價錢。
159:只在香港發售的台版價。

由於同事早跟我說盒碟售155,所以見到「賣貴十幾元」便感覺人家食水深,所以終於走了多間格了成個農曆新年,在年初七最後一天假期裡畀我搵到一間店以超低價150元港版。不過,我都係要買159台版囉。基於要減少無謂支出,我都唔算特登乘車去逛影碟店,亦唔係出街出得好密。初七那天,都是用我媽的西鐵月票出街,連來回車費都慳埋。嘩哈哈哈。

拖了這麼多年才買到,現在齋買未睇。不過,看隨盒的冊子相片,發現了算是「姿整」的者倫一件有趣的事。

總言之,以合理的價錢買到心頭肉,真係人日快樂!

生日生日,講起生日,我今年買了一份睇中好耐〔以年計〕但一直唔捨得買的好禮物給自己。

是一個脊醫認可及推薦,有NASA科技的TEMPUR枕頭。新春賀禧價盛惠1000。這個枕頭,原價要1600咖。雖然我從來都唔係「慳精」,不過有些東西,不捨得花錢買就是不捨得。每樣東西,都SET了個上限。。所以,今次真係好捨得呀我。而且,早幾年曾和同事交流過買枕頭的經驗。同事某說他曾用過某名牌標榜的健康枕,在店試用時無問題仲好舒服咖,點知花幾百元買了回家睡多幾回就睡到骨痛,終於枕頭要扔埋一邊無再用喇。聽了對方的分享,我對「花幾百元或過千元買一個枕頭」這回事的確窒步。畢竟,標榜對頸椎肩膀好的健康枕,都是有特定的模子形狀,真的未必用得習慣。

事出有因。據早幾日的POST說了,我由24號放假開始長時間戀床戀到大年初四,睡得多咯自然發現到床品有什麼問題。最主要咪都係一個不合適的枕頭令我睡得肩膀痛!所以,儘管好像睡了很多,不過質素都唔係叫「好」囉。既然長此下去都會搞到歪骨,遂在逛街時行過見到便決定買一個枕頭給自己。其實,其實那天只不過係遊完萬佛寺回市中心商場打算醫醫肚食點什麼就回家咖喇,結果行過床品部就神奇地攤了上床大玩試枕頭。。哈哈哈。

千幾銀一個枕頭真係好舒服。。而且,這個枕頭是DUAL-SIDED設計,兩面都有不同效用,真係好合我這種多心的人用呀。

同文加影:年獸貓趁人換枕頭乘機變身攝石貓大模斯樣佔人枕頭位推都唔郁仲發惡吼人唔好搞佢。。
。。。真係。。。

3 則留言:

杏帆 說...

我之前都有睇過呢隻TEMPUR牌子,真係好貴!

匿名 說...

同意,所以我才趁低吸納。哈哈,不過講真,用了一個星期,個枕個頭上去真係好舒服。
而且枕頭有三年保養,預可用十年咖。。千幾元除10年,算抵啦。
〔雖然買的時候真係覺得貴。。〕

匿名 說...

岩用的話就咩都抵返哂.祝你好夢連連~~