12.12.17

Pink Zebra Jasper

10月尾在身心靈展場度抽 crystal oracle card 有 zebra jasper ,healing 導師話全場都無呢隻石。雖然後來在油麻地間店老闆找了幾枚滾石出來,我買了〔未拍照〕,不過花紋都唔係好似。緣份的事真係好奇妙,上個月走去學黐銀線,導師有個賣晶石料的網頁,估不到在裡面見到我搵緊的 pink zebra jasper !得來全不費功夫,吸引力法則呀。我 expect 要六至七舊水一串咖,哈哈哈,導師話我知HK$XX。HK$XX!真係執多條都唔使顧慮。哈哈哈。於是,導師就帶著幾串石到課室畀我揀喇。呵呵呵。

其實做頸鏈都好靚啊。



隻石係好粉紅,不過相機拍唔出隻色。放在雜誌上好DD,本雜誌今期有我心理學導師的訪問,所以買一回睇。我真係N年無買過雜誌喇。


沒有留言: