13.12.17

家課.4

第四堂的家課,係繞好隻戒指。哈哈。由一條條銀線織成一隻戴得上手見得人的戒指,真係好開心啦。

雖然,事實係這份功課歪歪斜斜如我。嘩哈哈哈哈。


你唔問我,我都話你知。繞和拉都唔夠力,所以D線好鬆散又唔整齊。好醜怪。



戒指的另一組件部份。


把兩組件嵌埋一齊。繞四個漩渦,完成。


以第一次整來講,導師話收貨。我話太拱喇,佢即時幫的修正修正。呵呵。






下圖隻戒指係上堂時導師帶來的 sample 。對比下,我的功課真係好稚嫩。不過,後來在網上找到有店子賣這款式的戒指,換了石,也改動少少,不繞漩渦…重點係,手工非常粗糙馬虎。不過,見到標價竟然係HK$780,真係當堂嚇一嚇。唔係呀化?

由於我覺得賺得太盡,卻基於「手工無價」,於是,就此請教了幾瓣朋友價錢定位。綜合朋友問了材料的費用後分析 / 意見,如果我要搞壇野,要想想「仁慈價」,「信心價」,「肯定價」和「絕交價」。抱薄利多銷,做得好兼賣得好,咁到時真係玩死自己。當然,首要問題係我要 make sure  自己做的成品質素好水平高。客畀10元而得到13元的質素水準貨品,先係重要。

我都係繼續進修下先。


多謝朋友們的意見和鼓勵啊。

沒有留言: