6.12.17

家課.1

因為齋買珠呀原石呀已刺激唔到我喇,何不有點新意學穿珠?於是早前又扚起心肝報名去學整首飾。哈哈哈。在網上發現這個925銀線繞首飾班。好正統啦,在香港寶石學院上堂啊。於是科水報名。

第一堂,第一樣要學係穿珠。當同學揀青金時,我揀了少見的綠石榴。


第二樣工序係繞「眼仔」。然後把兩樣駁在一起做成手鏈。


由於是初學,所以係先用銅線繞掌握拿捏。唔捨得用925銀線,所以圖中的成品係銅線來的。哈哈,因為銅線和銀線柔韌度不同,繞的時候會有不同的手感。因為我 skip 了這部份,第二堂時交功課導師一見都有話我啦。哈哈哈。當然,收剪口位,圈的弧度都係有大把改善空間。

不過,用一條直線繞出一條鏈,真係 Amazing 啦。


呢個課哩,六百幾元,工具三百多點,而材料要千一,如果想用點靚少少的可就要再加錢,真係唔用功都唔得。哈哈哈。

趣事梗係有啦,上堂繞線時一再再而三咁把左右掉轉,要拆過再來,所以D銅線才咁攣…囧。真係好懷疑我係咪一滴天份都無囉。不過,見到成品〔雖然甩漏多〕,個心都有DD雄啦。哈哈哈。

努力。

由於當日上完第一堂後要去渣甸山那邊上 healing course,在等同學期間,本身都識穿銀線首飾的導師都有給予意見提示要注意的地方。呵呵呵,真係去到邊都有天使照顧。感謝。

沒有留言: