3.12.17

德膳

下午去上環上堂,從港澳碼頭落車,走到對面搵間食肆填肚先。經過這間德膳,見價位頗便宜〔百六元有個壽司餐喎〕,於是入去啦。

唔計迴轉壽司,我完全唔記得上一次食日本SET LUNCH 係幾時邊間…真係好似煙一樣的記性。當然抓下舊 post 會知,不過沒必要啦。


蒸蛋的料足,唔算滑,不過都好OK。


我至愛的麵鼓湯啊。


我叫的是HK$165的壽司餐,放在面前的每一件絕對係超值。新鮮到唔信。


入口即溶呀頂你。


最後上的是我至愛的海膽和不太喜愛的魚子。講你知,呢間的海膽同魚子超好味亦好新鮮。絕對驚喜。


我在FB話過,如果我之後人生只叫一葷,我認該揀UNI。以我對海膽的迷戀,的確如此。


課繼續上,我也會繼續來。

已是飯堂。哈哈哈。

沒有留言: