9.10.15

BeautyBlender

女為悅己者容。。聽講美國不少化妝師興用美妝蛋上粉底,因為粉會更貼面喎。於是,連用掃上粉都未試過的我,爭扎了好一段時間,心思思後還是買了一粒蛋來試。當然,要買埋佢個不含酒精的 cleanser



怎樣上粉?上網睇片,係要把粒蛋先濕水,發大後再用布印乾佢,就可蘸粉底液上妝喇,然後,印走多餘的粉底,稍候一下,臉乾就可掃蜜粉。看似非常容易的程序,可是返工日子起床到出門分分秒秒都好似打杖咁的我,真係奢左尐。於是,只好待在星期六日或公眾假期時間鬆動的日子才用。

而有一樣不得不說,這個沾了粉底液的蛋,最好每次用完都用 cleanser 去洗番乾淨再拎去自然風乾啦。於是,上好了妝都要預多少少時間留在浴室清理現場。。

如果日日都用佢,我肯定會抓狂的。

一,一 ""

至於粉底貼唔貼。。我皮膚細個時缺保養,粗啦,有尐粗毛孔位用蛋上粉,少了手指的溫度,因此上得唔係幾好。當然,用了幾次,仍待掌握合適自己的敷門。

慣了用手指上粉的我,比較下,都係用手指方便好多啦。


女為悅己者容?哈哈,我就覺得女為悅己者「勇」!

沒有留言: