13.3.12

金玉滿糖





想吃甜品,想起山林道有間甜品店。可是走到過去發現結業了,原來人的記憶真係不可作準,事關我到了店外,才記起我是知道甜品店結業了。恰好,見到斜對面有間叫金玉滿糖的新租品店,好啦!就試這間吧!



我點了一客鮮什果涼粉〔35元〕,朋友就點了一客牛奶雪花冰〔38元〕。



當那碟比大牌檔的碟頭飯還要大碟的牛奶雪花冰上桌時, 我看了堆如山的冰和涼粉鋪在魚形碟子裡,就忍不住失控,哈哈大笑起來,嘩,乜咁癲呀!38元咋喎,咁誇?朋友見到雪花冰的驚人份量,心都打個突咖,一樣忍不住笑。我心諗,好彩唔係我叫咋,否則一定會食到反艇!不過,不知嚷著這碟應是二人份的朋友會如何?在不想浪費食物的大前提下〔幸好之前吃了一頓拉麵,不甚飽肚咋〕,結果,我像傻婆一樣笑著看朋友把整碟冰清空。勁呀!真係食得乾淨俐落!


當然,雪花冰味道不賴,否則再大胃都食唔落呀!


碟雪花冰真係大碟,所以阿桔從口袋裡掏出一枚硬幣放在碟邊一起拍照給比對。呵呵呵。

沒有留言: