30.10.09

狂迷

沈旭輝的「耿耿於懷」絕對有份挑起我條筋,趁假期又因為有人病倒原來行程須要改期,加上又不想睇戲行街,於是心思不如行動,拉朋友陪去了karaoke happy hour,唱足四粒鐘,過足口癮。合皮時間原來仲有電視框,埋單才不過位位七十幾。爽死。
好耐無唱K,而且時間勁充裕,於是我由新歌開始掃,然後才揀比較舊的歌唱。
單是我一個,就唱了廿多隻歌,勁癲!給自己的信、耿耿於懷、稻香、我不配、喬克叔叔、說好的幸福呢、TEARS、一種念頭、森林、男孩像你、愛很簡單、插曲、搜神記、彩虹天堂、玻璃之情、下一站天國、三人遊、你瞞我瞞、我甲你、沙龍、狂潮、蒲公英的約定、告一段落、地球很危險、光天化日、給你。。
朋友有提我唔好漏揀想唱的歌。。不過當時諗唔到。。
今早,終於記得,我唔記唱淘汰呀!
真的很久沒唱。呵呵。
還有,紅記的選歌菜單,鄭秀文竟然落到27頁。。快點出新歌啦!

沒有留言: