22.10.09

The Time Traveler’s Wife

很久前已抗拒看「未上神檯」的純愛情浪漫故事/小說,總覺得花百多元買個販賣浪漫愛情的故事,通常真的沒幾個真的令我認為值回票價。碰了壁,人,寧願看豉油小說或其他。這個故事/小說也不例外。小說發行後在外國口碑不錯,評分也高,在書店望著磚頭厚的書,還是決定不入貨。小說既變成電影,就選電影看看吧。
開場前掏出紙巾,滿以為會睇到喊,揮霍一下淚水。可惜,feel唔到男女主角有什麼值得我好感動,更feel唔到兩個人其實有幾深愛對方,除了床戲埋牙好像深入過,兩個人的關係根本談不上深入深刻。又無驚喜位可感動,連細節位都找不到我認為的「真愛的蛛絲馬跡」,納悶。結果一滴淚都無流過就散場。
他們真的在珍惜相聚的時間?
同行友人一散場就好惶恐地跟我說怎麼無法感動是不是年紀大情懷不再年輕等等傻話。雖然口答放心這不是人的問題而是電影真的缺乏那種感動,可是心裡卻非常慶幸友人跟我感覺同歸政治正確不再孤單。幾乎要振臂高呼。嘿嘿嘿!不要怪我邪惡,儘管我當年入場看《鐵達尼》或《Love Actually》經已睇到O哂嘴。
咳咳,想想,對上一回入場看愛情系電影睇到喊哂淚水狂流,應該是07年,由玉木宏主演的《藉著寫真說愛你》。我的確被故事情節觸動了神經。
正確點,總是癡而不是詩的少女情懷心境應該還有。我信。也知道。

4 則留言:

sputnik 說...

中秋夜一個人去看了這套,本來都以為會有眼淚流(話晒都獨憔悴嘛),點知看完都唔滾動嘅…

其實故事係幾好,不過拍唔到個份深情。

好彩你都唔喊,如果唔係我以為自己開始對情情愛愛麻木啦…

說...

哈哈哈。。
好似你以行動和個人經驗prove我係
「正常0既」
咁。。
哈哈哈哈哈。。

不講,諗住好好哭一場發洩卻落空,現在積住左,對身體都唔係幾好。

sputnik 說...

早兩日電視播雛菊,呢套戲上個陣我同另外四個女仔去睇,四個女仔都眼淚鼻涕咁離場,我真係感受唔到有咩咁好喊…所以電視播都冇睇…

千祈唔好比身體積住淚水啊,千祈唔好!
搵個地方比自己獨處同靜下,好好哭一場啦…

說...

我常常獨處咖喇。。
不過。。想發洩的心情一過,人就沒事。