17.7.09

2010書展大預測

0靚模〔以下簡稱為「女巫」〕胸湧衝書展,被詬病敗壞風氣的新聞日日佔據報紙雜誌。有人要積極辦事誓要踢班女巫出書展,亦有人口口聲聲反對,另一方面又有人覺得無問題喎,不必斟酌和針對,這是自由社會嘛,人家真係出書,何必反對云云。
自由?確匪夷所思,「自由」不是這樣被濫用吧!無疑書展入場人數一年比一天多,可是質素卻每況愈下。
藝人出書的確有吸引力,明星效應嘛,可是大部份都無質素可言,墨水唔多可以寫得出什麼高層次的文章?跟寫BLOG吹吹水聊聊天無分別。荒謬到出一本書就可叫「才女」,難得當事人欣然接受竟不臉紅。嘿。藝人出書,雖然回本高,利錢多,可是實際上對整個業界不見得朝向正面和品質方面去。泛濫成災,你出我又出,寫幾隻字又出,畫幾幅沒水準的畫又出,忽然走去入廚又出,儲埋一埋冷笑話又出,揭私生活的又出,拉低衣領又出。。沒完沒了。然後,有為追星而來的人,有為撲藝人的副產品的粉絲,有純粹拍照的人。。直把「書展」這活動變質,淪為一個印象越來越模糊的嘉年華會。
既然這個書展質素咁「高」,多十多個衣著性感的女巫坐在展區中波濤胸湧肉體橫陳數十個上百個龍友加記者瘋狂按動快門。。又有啥問題呢?
聽說傅小姐和鄧小姐今年的書既有性感也有寫個人感情事吸引食家,咁下一年又以什麼更激的作賣點?
想來,因為自由,【龍虎豹】、【蛇貓狗】、【雄風】、【十隻白虎】等等講人體奧妙的書籍刊物應該有機會最快在2010年書展中擺賣。

嗱嗱嗱,我不是寸班女巫去書展呀,我係寸「書展」主辦單位方針錯哂咋。

1 則留言:

新鮮人 說...

不如分開佢哋,
"悶書"自己一層,
"花邊書"一層! =p

嗱嗱嗱~~
我嘅"悶書"標準係照一般年青人的角度來看喳,
不過對於嗰堆"口靚"模我都唔係好認得,
只是覺得一團又一團的肉在走來走去,
有市有價,
總有一班血氣方剛嘅少年人欣賞,
就讓市場來決定吧,
反正要阻都阻不了,
說多了就俾人話係"道德答利班"了!
係未? =p