31.12.08

收到禮物是挺愉快的事


〔以下繼續是本人情緒式的發言〕

簡直是一個瘋狂的飯局。明明在座只得6個人,但點完菜後大家都抖出禮物出來互相餽贈。一抖,便抖到一檯都係!忙於拍照大笑及拆禮物,無實際數過檯上一包二包禮物有幾多,不過應該至少都有三十份。海嘯期間還這樣揮霍,真係闊綽到近乎過份地刺激經濟。。

不過,收到禮物還是挺愉快的事。

  • 今年對我來說真係被Crabtree & Evelyn海嘯撲到應一應。。事關明明都無匯豐信用卡的我,半個月內竟收到9大支即3 sets Crabtree & Evelyn 的 hand therapy!是次飯局,我收到2盒!我一年都用唔哂一支呀〔我公司和家中各有一支用緊,都係上年的禮物。。〕,不可任由它變壞,只好割愛。。我媽就好開心咁隨手拎去6支。。
  • 敷眼mask一個。。好多晶珠在滾動哩!戴上眼拍了照,可是臉上瘡瘡太多所以不敢放上來趕客。
  • 鬆弛熊套暖水袋。天寒地凍半夜三更捉阿肥仔蛋和鬆弛熊合照,老貓擺出一臉無奈且快要講粗口趕我走的表情。囧。這幾天溫度開始下調,無論人抑或貓,它的出現真係fit哂!
  • 鬆弛熊聖誕系列一隻。。友人千里迢迢從日本帶回來。。於是,我把此熊掛在房門。撐場。。
  • 鬆弛熊果子糖。。其真我都有我多年沒有買過這鋁罐包裝的糖果。這一刻,好係《再見螢火蟲》。友人有無諗過,我會唔捨得開唔捨得食咖?
  • 我的美麗日記mask體驗限定組一大盒。非常懶鬼啦我,早前見到發售時未及時入貨,以為整個聖誕新年都可以隨時買到。點鬼知呢個星期逛極街都唔見佢影蹤。後悔緊自己為乜mimimormor。哎呀,友人今年送來的禮物竟然是這個。。種失而復得的感覺真係難以形容。哈哈哈。
  • 還有還有,D為我們女生製作的一張X'mas postcard,還貼有我模樣的郵票一枚。。正!真感動!我真係從未如此slim slim過!Yeah!

真係要打手仔!明明成晚都無粒飯到肚,整歪我不停講係飯局?

@ 泰豐樓:這一餐不過不失,由於我請客的干係,友人們不敢叫得太豪,鮑呀翅呀都無出過場。最貴的一道菜餚,算是片皮鴨吧。。這一夜,破戒吃了酒糟醉雞。。yummy!

酒家無開衡溫電器,又有食客開了窗,於是本身上桌時都不太熱的菜便更快涼了。一涼便覺得鹹。。




至於我買什麼給友人們。。汗。走了幾天也找不到合意的,要弄的也未弄成,於是暫且買了5包糖給他們甜一甜吧。

祝大家新年快樂!

1 則留言:

匿名 說...

新年快樂啊~
新一年人貓都要健健康康,開開心心~

個鬆馳熊暖水袋,上星期買禮物時見到,一見鐘情啊!
不過因為要慳家關係,唔捨得買…

見到你有,真係好羨慕啊!

天氣凍時一手貓一手熊,正!