2.6.08

Home work 6


第六堂的家課是自畫像。
Sorry,畫中人的確是本人一邊照鏡一邊畫的,哈哈。塊鏡係魔鏡呀,把人映得瘦咖!
真係瘦到你唔信。眼大大,水汪汪,整體還畫靚女了許多!遂,一幅自畫像變了「超現實」的畫!
係咪嚇到暈得一陣陣呢?
不得不提,這是本人唯一一幅把顏料塗滿整張畫紙的畫。
嘩哈哈哈哈!突然想起《唐伯虎點秋香》裡秋香的畫像和石榴的畫像。。哈哈哈!

4 則留言:

匿名 說...

唔知點解,我又覺得有D神似喎.

匿名 說...

終於,上堂畀導師話我畫得唔似呀。。眼大得不合比例,髮型都唔似。她說這不是我對眼。。
哈哈哈。。
如果我生得咁可愛似漫畫少女,就真係好好笑。

〔不過,我都覺得有點似。。嘻〕

匿名 說...

見你貼咁多功課,最靚係依張囉..

匿名 說...

哈哈哈。。我都認為係。。
〔後勁不繼中〕