10.6.08

星期日在花墟。

趁有陽光,到花墟走了一轉。在路上遇見悠閒到你唔信的貓。
牠一直蹲在路中心,不便打擾,亦沒人敢壞牠的興致。
熙來攘往的人和不動明貓,構成一幅有趣的路中風景。

後來,買了一盆捕蟲草。。夏天的廚房有擾人的蚊子,有它就可鎮宅。。哈哈哈。

3 則留言:

匿名 說...

Interesting plant~

c.c. 小鬼 說...

喂! 喂! 是否真的捕捉到蟲?係我都買返一盤,貓貓成日比蚊蚊咬

匿名 說...

小雯:
我都覺得盆植物好得意好有趣。。所以買下來。

fiona,
係呀。。我見到有幾隻蚊仔困在佢幾條喉嚨裡面出唔到來呀。
盆草有大細賣,細盆九十元,大盆要二百幾。。我在繽紛買咖。
原本我諗住買豬籠草,不過唔見,所以效果一樣的我也買。。
d蚊蚊成日在肥仔蛋食物同廁所上邊飛舞,夏天真係勁擾人。。