11.1.08

Facebook vs Blogger


看雜誌說,自從Facebook登陸香港,大家去Blogger的密度就不斷下降。寫的人寫少了,看的人也多在Facebook那邊聯誼。不少Blog也呈半close狀態。。我有幾個常去的Blog也暫停了,非常可惜哩!
不知情況會維持幾耐?
很快吧!這年代,今天用,明天棄。。變的速度是「與時並進」。
我嘛,我喜歡表達我的一些什麼,雖然Facebook已有類似Blog的功能,可是我還是喜歡在這裡Blog。最重要的是,在Facebook寫note,好像太張揚了。
當然,相簿放在Facebook那邊。。
昨天寫屎屎蛋,想起,我對上網的熱情早已不復數年前。
蛋蛋初初進駐我家,我寧願上網都很少同佢玩,半夜,佢有佢一隻貓在家跑出跑入,我就在不同的新聞組出出入入。。這些年,晚上我寧願捽佢撩佢陪佢癲同佢玩躲貓貓也不太願上網。
大概,老了的是我。

2 則留言:

kristie 說...

仲有佢對眼!!!!!!!!!!!!!
佢前世一定係個公主.

匿名 說...

引到人呢。。忍不住要立刻拍佢個頭讚佢靚。。哈哈。