10.1.08

屎事


昨晚我畀阿媽笑我無鬼用呀,屎屎蛋趁阿媽在門口同鄰居聊緊天的時候大約九點去上大號。匆忙上完大號後竟黏了粒屎在屁股竟然又「墜落」在廳的一角我坐的椅子附近我睇電視睇成晚嘻嘻哈哈竟不嗅不到半點異味屎味。。〔我一直坐著看《律政》大笑〕
當然阿媽十一點幾開始坐低打機時就發現了。。不過我都經已收左爐入房睇緊書。。

昨晚糗事豈上一件喎。話說我捽緊沙發上的屎屎蛋,忽來一陣幽香。。因為廳中還有其他屋企人,為了唔會鬧錯,於是我咪伸個鼻去屎屎蛋的屁股仔附近吸氣。。衰仔佢d屁臭爆。。噓。。咁近距離真係暈得一陣陣。。
〔唔好問我點解仲要去聞。。一,一”可能真係癡鬼左線。〕

附圖:屎屎蛋大號圖一張。笑到我手震~~

4 則留言:

kristie 說...

又要再講多次,你地隻屎屎蛋真係好鬼靚,你睇個鼻!!!

匿名 說...

哈哈哈。。其實我都唔係好明點解屎屎蛋八歲〔咯〕仍然一副圓面傻蛋樣。。我曾見過同種的貓,四五歲已是面尖尖細細的,又唔跳又唔癲。。
究竟我係咪養緊隻貓?
不過,因為佢圓碌碌,我成日都摷佢個頭毛搞到成個生意失敗的癲貓樣,真係好好笑咖。得閒拍幾張post上來。。哈哈。

kristie 說...

嗯嗯,如果你問我,鐘意貓多d定狗多d,
我會答,鐘意似狗既貓多d.

匿名 說...

咁阿屎屎蛋一定係呢類。。佢心情好的時候會逐一來個『溫馨的morning call』,搵緊野佢又會幫手搵,又提醒人出街掉垃圾,成個管家仔咁。我都想知有幾多人的貓會做埋呢d事。。哈哈。