9.1.08

發惡呀我

今日發了個惡夢。哈哈!好惡呀!夢裡面,我發惡勁鬧曾蔭權呀!
夢見佢來學校演講,佢來來去去只係話某些人咁樣咁樣不對,連人家的在文章中的用辭也不屑,大肆批評一番。少不了又表示選舉呢件事暫時過2017年先再議。。而不是落實。然後佢就講完佢要「交代的」就起身打算離場。唔係呀化,再議,到時先算咪即係死拖爛拖囉。。2017佢在哪裡?於是我在人堆中咪追問佢囉,點鬼知佢唔理我喎。。咁我火起上來咪大喝大嚷,罵他把事拖延,踢個波畀下一水揹,自己就扮傻舒舒服服享埋呢幾年特首的身份。我還不停哎住佢唔放,喝問佢認唔認係咁。。『你認唔認?!』
佢停低腳步,回頭驚訝地怒睥實我呀。
夢醒,哈哈。。像洩了一肚子氣。。

沒有留言: