22.1.08

遊客

天氣有時真的估佢唔到,預告明明話天色灰暗的,怎知星期日竟會是無雲的超級大好天!因為好天,心便想要好好享受一天的陽光,便拎齊東西出發到赤柱去。由新界西到赤柱,其實只須乘兩程公車,極之方便。
巴士經西隧再經西營盤上薄扶林道經香港仔黃竹坑海馬公園深水灣淺水灣。。沿途風景很美,加上本是假期,慣於長途車的也不覺煩悶。嗯,少去香港南區,坐在車上,新鮮的風景刺激著,我也變成遊客咯!
不知為何,這是我第一次正式逛赤柱,第一次去聖士提反灣,考究原因,也不太清楚。不過,去赤柱,的確是基於我未曾到過這地方。
香港雖然地少,可是的的確確有很多地方我係未去過的。。嘿嘿!不如keep住逛,遊遍18區跟各景點拍照吧。拍照的時候,最好連自己的心情也代入「我是遊客」的心情就更好玩喇。




2 則留言:

kristie 說...

等你post均18區靚靚照片!!
香港其實真係好靚!要慢慢玩呀!玩埋我o個份.

匿名 說...

睇你個blog見你周圍去,齋睇相都好開心。。