16.6.19

EVE LOM

若非我瀨野,我都唔捨得拎成千銀買這個洗面霜。

話說我應該係去旅行時有化妝但卸得唔夠乾淨,亦可能係支 cleanser 唔夠力唔合我用,回港後尚未發現唔妥還在用。結果半月下來,我的臉一下子浮 / 長了很多密頭粉刺。臉皮凸凸,災難!

上網找解決方法,說要先好好做返清潔。基於只有那一個卸妝洗面用品,咁我第一時間去舖買。於是,就買了這個。努力跟足程序做潔面,熱敷冷敷洗面咁。

買這個時,店員話我要持續返兩至三個星期就改善到目前的狀況。又真係急唔來,因為換一次膚都要廿日時間。佢話我唔算嚴重…但我爆埋瘡咁喎。

好醜又好老…睇醫生可能要食A酸,去美容院又怕起到損哂。

人生…



我知,我應該去睇皮膚科醫生會快好D。

有無介紹?

沒有留言: